Cigi helyett mit csináljak, NEMDOHÁNYZÓ MUNKATERV – A KOCKÁZATOS HELYZETEKKEL VALÓ MEGKÜZDÉS MUNKALAP


Cigizel? Inkább ezeket szívd dohány helyett: legális és jóval egészségesebb

Ezért is kell megismernie azokat a kiváltó körülményeket, amelyek a dohányzásra való késztetést kiváltják, vagy felerősítik. Sokan mondják, hogy akaraterő kell hozzá. Mi azt gondoljuk, hogy csupán a puszta akaratra való támaszkodás megnehezíti a leszokást.

a dohányzásról való leszokás könnyű egy nő számára

Ezzel szemben az önkontroll módszerek alkalmazásával könnyebben és sikeresebben küzdhet meg a kihívásokkal. A korábban felismert dohányzást kiváltó körülményekkel való megküzdésben kreatívan alkalmazhatja ezeket a körülményeket. Az önkontroll stratégiák E-V-A három alapelemét használhatja: Elkerülés: Kerülje el a kiváltó körülményeket és helyzeteket!

miért nem tudnak leszokni a dohányzásról

Csináljon valamit az adott helyzetben másképp, mint szokott! Alternatívával helyettesítés: A dohányzás helyett használjon alternatívát, vagy helyettesítse a dohányzást valamivel!

visszavonás dohányzás feldobás

Relaxáció a cigaretta helyett Gyümölcs vagy zöldség pl. A három lehetőség mellé még egy negyediket is hozzátehetünk: Figyelje meg, hogyan működnek a stratégiái, és váltson másikra akkor, ha valamelyik nem működik.

terhes állapotban veszélyes leszokni a dohányzásról

Ehhez azonban ki kell próbálni a stratégiáit. Éppen ezért, az elkövetkező héten ilyen kiváltó helyzet kezelését kell kipróbálni dohányzás nélkül. Válasszon olyan helyzetet, amit kezelni fog! Fontos, hogy előre tervezze meg, hogyan oldja meg a helyzetet a dohányzás nélkül.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat!

Naplójában érdemes rögzíteni a sikereket, és persze azt is, ha nem sikerült. Ebben az időszakban ugyan még dohányzik, de az Ön által kiválasztott helyzetekben tegyen meg mindent, hogy ne gyújtson rá!

  • Leszokni a dohányzásról hogyan lehet helyreállítani az arcbőrt
  • Letennéd a cigit?
  • A hízás a leszokással együtt jár,ez ellen a mozgás nagyon jó.
  • Dohányzás helyett: így tud végleg megszabadulni a cigitől - EgészségKalauz
  • Hogy a testemmel abbahagytam a dohányzást
  • Dohányzás kezelésének kódolása

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány javaslatot, de természetesen a saját ötletei nagyon fontosak a kiváltó körülményekkel való megküzdésben.

Találkozhat, beszélgethet a nemdohányzó barátaival, munkatársaival.

43 éves vagyok és abbahagytam a dohányzást

Legyen fizikailag aktív: biciklizhet, úszhat, sétálhat vagy lehetőségei szerint végezhet bármilyen más fizikai kativitást a cigaretta helyett. Igyon egy pohár vizet! Cigi helyett küldjön el egy emailt vagy SMS-t valakinek.

vitaminok a dohányzásról való leszokás megkönnyítése érdekében

Cigi helyett Internetezhet. Hívja fel telefonon jog leszokni a dohányzásról barátait. Gyakorolhatja a relaxációt. Gyűjtse össze a helyzetekre vonatkozó stratégiáit!

Mindezek ellenére a dohányzás már éve az emberiség életének a része, így a dohánytermékek forgalmazásának visszafogásával valószínűleg nem tűnne el teljesen a füstölés.

Kezdetben pár napig válasszon olyan helyzetet, amelyben a kitalált stratégiáit alkalmazza! Figyelje meg mennyire hatékony. Ha hatékony és megállja az adott helyzetet vagy körülményt cigaretta nélkül, akkor remek, ha nem sikerül, akkor másik stratégiát kell kidolgozni.

Cigi tekerős tutorial videó // Ubul, Robogó

Pár nap múlva más-más helyzetre dolgozhat ki stratégiákat. Minden egyes kockázatos helyzet, körülmény esetében írja le az eseményt, a személyeket, akik Önnel lehetnek, valamint azt, hogy Ön mit tehet, gondolhat és érezhet ilyenkor.

  1. Leszokni a dohányzásról a vape-val
  2. Újabb kutatások azt mutatják, hogy a hideg víz kortyolgatása szívószálon keresztül csökkenti a dopamint.
  3. Mit csinaljak cigi helyett? ( kérdés)
  4. Cigizel? Inkább ezeket szívd dohány helyett: legális és jóval egészségesebb - HelloVidék
  5. Motivációs cikk a dohányzásról való leszokásról
  6. 20 tipp, hogy abbahagyd a dohányzást

Soroljon fel minden egyes esetben konkrét megküzdési stratégiákat, amelyeket használni fog annak érdekében, hogy elkerülje a dohányzást. Tartsa észben! V — Változtatás: Változtasson rajta!

Ha leszoktál a dohányzásról: segítség az első napokban

A — Alternatíva: Használjon valami mást, helyettesítse a cigarettát valamivel az adott helyzetben! Ha egy stratégia nem működött cigi helyett mit csináljak adott helyzetben, akkor váltson stratégiát! Nagy kockázatú helyzet.